Pages

6.23.2011

Ang bilis ng mga pangyayari...

Tama ang hinala ko.  Mahilig sa tsismis ang mga baklang Pinoy!  LOL!  Kung bakit ay heto...ang bilis ng pagdami ng readers ko. 


I have kept my blog for more than 6 years from the public.  And just last February, I decided to open it up and I already have more than 11,000 pageviews.

For that, I thank all of you who are reading this blog!  With you, I have found company in my solitude. You have brought life to my dying persona...at higit sa lahat...pinatigas nyo ako--pinatigas ang aking determinasyon upang suungin ko ang mga pangyayari sa aking buhay.

I hope you will cum back again...and again...

Hugs and kisses!

3 comments:

  1. hahaha. we'll keep on "cumming" back. haha. good job! *high five*

    ReplyDelete
  2. ay oo nga uso yata ang surge this days! :p

    ReplyDelete
  3. @Nik, thanks!

    @KC, oo nga...salamat!

    ReplyDelete

Thank you for reading and sharing my passion...feel free to write your comments!